من می نویسم

زندگی بر لبان من مهر خاموشی زد و اکنون تنها انگشتانم توان چکاندن آخرین لکه های احساس را بر حجم سفید کاغذ دارند...

من می نویسم

زندگی بر لبان من مهر خاموشی زد و اکنون تنها انگشتانم توان چکاندن آخرین لکه های احساس را بر حجم سفید کاغذ دارند...

اردیبهشت


اردیبهشت است و من می خواهم دوباره

      "عاشقی"

                        کنم،


پروانه ای را در آغوش بگیرم

بر گلبرگ غنچه ها بوسه زنم

و چشم در چشم دخترکی بدوزم

که صورت معصومش، اطلسی های باغچه را به غزلخوانی واداشته...


پ.ن: بقول دوستی قدیمی: اردیبهشت ماه عاشقی های بی ملاحظه است!

نظرات 2 + ارسال نظر
بی فریاد 4 اردیبهشت 1394 ساعت 12:49 ب.ظ

بسیار زیبا...اردیبهشت. .کلکسیون آدمای خاصه

لالا 17 فروردین 1395 ساعت 05:21 ب.ظ

خیلی زیبا مینویسی یاده اون روزا که نوشتهات رو تو وبلاگ این چند نفر دنبال میکردم افتادم الان که اومدم به امید خوندنه دلنوشتهاتون دلم گرفت اونجا که دیگه خبری نیس اینجام که سالی یه بار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد